مشتریان گرامی توجه فرمایید که پشتیبانی شرکت پاسارگاد صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ میباشد.

پشتیبانی هر محصول یکی از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می گردد. محصول بدون پشتیبانی نمی تواند برای استفاده کنندگان قابل اتکا و مورد اعتماد باشد.شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان خود برای ارایه خدمات پشتیبانی به موقع، مناسب و موثر تاکید دارد. از این رو مرکز پشتیبانی همیشه مورد توجه مدیریت شرکت نیز بوده است.مرکز پشتیبانی با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و با استفاده از زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری موجود، آماده ارائه خدمات پشتیبانی به اعضای خانواده بزرگ پاسارگاد می باشد.معیار موفقیت مرکز پشتیبانی بر اساس سنجش رضایت مشتری است، در نظر سنجی های صورت گرفته، سطح رضایت مشتریان به میزان چشمگیری مثبت بوده و این نظر سنجی بطور مداوم صورت می گیرد.مرکز پشتیبانی در راستای ارائه خدمات پشتیبانی با کیفیت و سرعت مطلوب، سعی نموده است تا خدمات خود را به شکل های مختلفی در اختیار خانواده پاسارگاد قرار دهد، و همواره سعی در بهبود کیفیت و همچنین توسعه خدمات خود نیز نموده است.امیدواریم که با کمک خانواده بزرگ پاسارگاد بتوانیم هر روز شاهد ارتقا کیفیت پشتیبانی و همچنین رضایت ۱۰۰درصدی آنها باشیم.

نرم افزار پشتیبانی
شما برای دریافت پشتیبانی آنلاین از نرم افزار زیر استفاده کنید.


دريافت نرم افزار پشتیبانی

فرم درخواست پشتیبانی
در صورت نیاز می توانید از طریق زیر درخواست خود را برای مرکز پشتیبانی ارسال نمائید

پشتیبانی

  • انواع فایل های مجاز : jpg, gif, png, pdf.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .