سامانه صیاد با متمرکزسازی درخواستهای دسته چکهای مشتریان، امکان اعتبارسنجی صاحبان حساب و امضا را فراهم کرده است تا از اختصاص دسته چک به افراد فاقد صلاحیت و بد سابقه جلوگیری نماید .
به لطف این سامانه و با اختصاص شناسه منحصر به فرد به هر برگ چک، استعلام و پیگیری وضعیت چک ساده میشود و این کار باعث افزایش اعتبار دسته چک در تبادلات مالی کشور خواهد شد.
عملکرد سامانه صیاد بدین صورت می باشد که با مراجعه مشتری به شعبه، ثبت اولیه درخواست صدور دستهچک از سوی کاربر شعبه انجام میپذیرد و در صورت تایید از سوی رئیس شعبه، درخواست مورد نظر به منظور استعلام، به سامانه صیاد بانک مرکزی ارسال میگردد.
چنانچه درخواستدهنده از نظر بانک مرکزی، واجد شرایط دریافت دسته چک باشد، درخواست مذکور از سامانه صیاد به گروه صدور دسته چک بهمنظور شخصیسازی و چاپ چک ارسال خواهد شد.
با اعتماد به شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد و بهره وری از نرم افزار مدیریت قرض الحسنه و نرم افزار حسابداری می توانید بودجه خود را مدیریت کرده و با داشتن سابقه ای درخشان، از سامانه صیاد برای داشتن دسته چک درخواست بدهید.
[ratings]