سامانه مودیان پاسارگاد چیست؟
نرم افزار مودیان پاسارگاد
مراحل فعالسازی سامانه مودیان پاسارگاد
1. دریافت کلیدهای سهگانه سامانه مودیان
پس از ورود به سایت اوراش، اطلاعات فرم را به صورت دقیق و درست تکمیل فرمایید. در نهایت میتوانید کلید عمومی، کلید خصوصی و فایل csr را دریافت کنید.
2. دریافت شناسه یکتا از سایت سازمان مالیاتی
به سامانه درگاه ملی خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی وارد شوید. سپس در قسمت کارپوشه، کلیدهای سهگانه که در قسمت قبل دریافت کردید را بارگزاری کنید. در نهایت شناسه یکتا تولید شده را ذخیره کنید.
3. ارسال اطلاعات در سامانه crm پاسارگاد
در این مرحله با دریافت اطلاعات ورود به سامانه crm پاسارگاد از تیم پشتیبانی پاسارگاد به سامانه وارد شوید. سپس از زیر منو تنظیمات گزینه سامانه ثبت مودیان، کلید خصوصی و همچنین کد یکتا را وارد فرمایید.
4. ثبت اطلاعات در نرم افزار صندوق قرض الحسنه/ تعاونی اعتبار
در صورتی که پیش از این، اقدام به خرید نرم افزار صندوق قرض الحسنه پاسارگاد و یا نرم افزار تعاونی اعتبار پاسارگاد نکرده اید، فرم درخواست دمو نرم افزار قرض الحسنه پاسارگاد را تکمیل فرمایید.
چنانچه کاربر این نرم افزار هستید، مراحل زیر را انجام دهید:
- پس از دریافت اطلاعات ورود از تیم پشتیبانی پاسارگاد، به سامانه crm پاسارگاد وارد شوید. سپس از سربرگ اطلاعات پایه، زیرمنو تنظیمات، در قسمت تنظیمات کاربران، نام کاربری تیکت و رمز تیکت (نام و رمز عبور ورود به سامانه) را وارد فرمایید.
- از سربرگ اطلاعات پایه، قسمت سرفصلها، تمام سرفصلهایی را که قصد دارید در سامانه مودیان ارسال کنید، انتخاب فرمایید. با اصلاح هر سرفصل و انتخاب گزینه اصلاح، گزینه ارسال به مودیان را انتخاب کنید.
- از سربرگ سامانه الکترونیک، گزینه صورتحساب را انتخاب کنید. پس از انتخاب بازه تاریخ مورد نظر، گزینه “مشاهده جزئیات صورتحساب” را کلیک کنید.
- پس از بررسی صورتحساب، در صورت مورد تایید بودن اطلاعات، گزینه “محاسبه و ارسال” را کلیک کنید. اگر “پیام موفقیت آمیز بودن ارسال” را مشاهده کردید یعنی صورت وضعیت شما به سازمان مالیات ارسال شده است.
- گزینه “سوابق ارسال” نیز، گزارش سابقههای ارسال شما را نمایش خواهد داد.