سامانه تماس معوقات مرکزی
یاور صندوق قرض الحسنه در وصول مطالبات!
موسسات قرض الحسنه و تعاونی های اعتباری با معضل عدم پرداخت به موقع اقساط توسط مشتریان روبرو هستند. این امر نه تنها حجم نقدینگی موسسه را کاهش می دهد، بلکه هزینه های تماس با مشتریان برای پیگیری مطالبات را نیز افزایش می دهد.
سامانه تماس معوقات مرکزی پاسارگاد، یار شما در حل این مشکل است!

هنوز در خرید این سامانه تردید دارید؟!
با خواندن این مقاله “چالش ها و راهکارهای نوین وصول مطالبات در قرض الحسنه ها” اهمیت خرید این سامانه را دریابید..
سامانه تماس معوقات مرکزی پاسارگاد چیست؟
یکی از مشکلاتی که موسسات قرض الحسنه و تعاونی های اعتبار با آن روبرو هستند عدم پرداخت به موقع اقساط توسط مشتریان می باشد که باعت کاهش حجم نقدینگی موسسه و نیز پرداخت هزینه های بالا جهت تماس با مشتریان جهت پرداخت اقساط خود می باشد. شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد در این راستا سامانهی پیگیری معوقات را طراحی و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. موسسات مالی که از برنامه مدیریت قرض الحسنه پاسارگاد استفاده میکنند می توانند این سامانه را دریافت و از خدمات آن بهرمند شوند.
به کمک این سامانه می توان سر رسید اقساط را یادآوری نموده و نیز با تعریف سیاست های مورد نظر در فواصل زمانی مشخص اقساط معوقه را از طریق تماس تلفنی با مشتری اطلاع رسانی نمود. بر اساس دستور العمل بانک مرکزی اقساط معوقه پس از گذشت مدت زمان مشخصی از زمان سررسید می بایست به سرفصل اقساط سررسید گذشته و یا مشکوک الوصول انتقال یابد که توسط سامانه معوقات صدور این سند ها به صورت خودکار انجام می گیرد.

امکانات سامانه تماس معوقات مرکزی
- تماس تلفنی بدون نیاز به خط تلفن
- بدون نیاز به سیستم های کامپیوتری و مخابراتی
- امکان زمانبندی شروع تماس
- شناسایی خودکار مشتریان بدهکار و برقراری تماس خودکار
- امکان اولویتبندی تماس بین وام گیرنده، ضامنین، معرفین،…
- امکان تماس با خط ثابت و همراه
مشخصات فنی سامانه تماس معوقات
- اطلاع رسانی سر رسید اقساط به مشتریان به صورت خودکار
- امکان تماس مجدد در صورت عدم پاسخدهی و یا رد تماس مشتری
- تعریف سیاست با فواصل زمانی مشخص جهت تماس با متن دلخواه به وام گیرنده و ضامنین
- انتقال اقساط پس از مدت مشخص به سرفصل اقساط سررسید گذشته و مشکوک الوصول
- تهیه گزارشهای نموداری از روند پرداخت اقساط و وضعیت اقساط معوقه