سامانه پرتال تلفنی صندوق (تلپا)

یکی از جدیدترین دستاوردهای شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد سامانه بروز , آسان و سریع پرتال تلفنی صندوق (تلپا) می باشد.
توسط پرتال تلفنی صندوق (تلپا) از مراجعات غیر ضروری مشتریان جهت انجام امور مالی جلوگیری شده و میتوانند بدون نصب هیچگونه نرم افزار و تنها از طریق تلفن موسسه اقدام و به راحتی به حساب های خود دسترسی پیدا کرده و نیز درخواست تسهیلات نمایند پرتال تلفنی صندوق (تلپا)خدمتی نوین از سوی شرکت پاسارگاد برای آسایش خیال مشتریان عزیز.

 

 

در راستای اصل مشتری مداری و ارتقاء سطح رضایت مشتریان پاسارگاد، سامانه پرتال تلفنی صندوق (تلپا) شرکت پاسارگاد با مزایای کاربری آسان، افزایش سرعت کاربران و امنیت بالاتر راه اندازی گردیده است. این سامانه جهت بهره برداری اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله صندوق های قرض الحسنه، تعاونی های اعتبار و موسسات مالی و اعتباری طراحی گردیده است.

 

اگر زمان کافی برای مطالعه متن ندارید.... شما دوستان میتوانید مجموعه اطلاعات گفته شده در این صفحه را در پادکست ما گوش دهید 

 

امکانات مشتریان

  • امکان تماس مشتریان با سامانه و اطلاع از موجودی حساب
  • امکان تماس مشتریان با سامانه و اطلاع از گردش حساب
  • امکان تماس مشتریان با سامانه و اطلاع از باقیمانده تسهیلات
  • امکان تماس مشتریان و اطلاع از وضعیت برنامه پرداخت
  • امکان تماس مشتریان و انتقال وجه بین حسابها
  • امکان تماس مشتریان و پرداخت اقساط تسهیلات از طریق حساب مشتری
  • امکان تماس مشتریان و ذخیره پیام برای مسئول صندوق
  • امکان تماس مشتریان و اطلاع از نرخ سود سپرده

امکانات مدیریتی

  • امکان تماس موسسه با وام گیرنده و ضامنین برای اقساط معوقه و پخش پیام مورد نظر
  • امکان تماس موسسه با وام گیرنده برای اطلاع از واریز تسهیلات و پخش پیام مورد نظر
  • امکان تماس موسسه با مشتریان و پخش پیام در مورد خدمات جدید
  • امکان گزارش گیری از تماس های برقرار شده
  • امکان مسدود نمودن حساب در صورت ورود رمز اشتباه