پشتیبانی شرکت نرم افزاری پاسارگاد

پشتیبـانی هر محصـول یکی از مهــم تـرین نقــاط قوت آن محسوب می گردد. محصول بـدون پشتیبانی نمی تواند برای استفاده کنندگان قابل اتکا و مورد اعتماد باشد.شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان خود برای ارایه خدمـات پشتیبـانی بـه موقع، مناسب و موثر تاکید دارد. از این رو مرکز پشتیبانی همیشه مورد توجه مدیریت شرکت نیز بوده است.مرکز پشتیبانی با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و بــا استفاده از زیـرساختهـای نرم افزاری و سخت افزاری موجود، آماده ارائه خدمات پشتیبانی به اعضای خانواده بزرگ پاسارگاد می باشد.معیار موفقیت مرکز پشتیبانی بر اساس سنجش رضایت مشتــری است، در نظـرسنجی های صورت گرفته، سطح رضـایت مشتــریان به میزان چشمگیری مثبت بوده و این نظر سنجی بطــور مداوم صورت می گیرد.مــرکز پشتیبانی در راستــای ارائــه خدمــات پشتیبـانی با کیفیت و ســرعت مطلوب، سعی نموده است تا خدمات خود را به شکل های مختلفی در اختیار خانواده پاسارگاد قرار دهد، و همواره سعی در بهبود کیفیت و همچنین توسعـه خدمـات خود نیـز نموده است.امیدواریم که با کمک خانواده بزرگ پاسارگاد بتوانیم هر روز شاهد ارتقا کیفیت پشتیبانی و همچنین رضایت ۱۰۰درصدی آنها باشیم.

تیم پشتیبانی نرم افزار صندوق قرض الحسنه
 

مشتریان گرامی توجه فرمایید که پشتیبانی شرکت پاسارگاد صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۴ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

با امتیاز دهی به ما در ارائه مقاله بهتر کمک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا