شکایت مشتری

اهمیت مشتریان بر هیچ سازمانی پوشیده نیست، چرا که این مشتریان هستند که به یک سازمان هویت داده و باعث رشد و بقا سازمان ها می شوند. همواره سازمان ها در تلاشند تا رضایت مشتریان خود را افزایش داده و در نتیجه سهم بیشتری از بازار را نصیب خود نمایند. یکی از راهکارها و روش های جذب مشتریان و افزایش رضایت آن ها، دریافت و رسیدگی به موقع به شکایات آن ها می باشد. شرکت نرم‌افزار پاسارگاد نیز از تلاش در این زمینه دست نکشیده و همواره در پی رسیدگی به شکایات مشتریان خود می باشد.

شبکه‌های اجتماعی

شکایت مشتری از پاسارگاد
  • YYYY slash MM slash DD
  • مورد شكايت

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اسکرول به بالا