وب کم ElVISION XJY-C110

وب کم ElVISION XJY-C110

در هنگام افتتاح حساب در موسسات مالی و اعتباری، نیاز به یک تصویر آنلاین از مشتری است که نرم افزار بتواند آن را در فرم مشتری ثبت کند. پاسارگاد به عنوان تامین کننده نرم افزار مورد نظر، تجهیزات لازم برای هر نرم افزار را فراهم می کند. برای این منظور شما می توانید وب کم Logitech-C110 را به ما سفارش داده و خریداری کنید. برای این کار باید نرم افزار وب کم را نصب کنید که استفاده از آن نیز بسیار آسان است، زمانی که شما وب کم را به دستگاه ول می کنید، می توانید با استفاده از نرم افزارهای پیام رسان، با فردی دیگر تماس تصویری بگیرید.

ویژگی‌های وب‌کم

  • USB
  • بیشترین رزولیشن برای
  • تصویر:1024×724
  • دارای میکروفون
  • دارای پایه
  • این وب کم می تواند تصویری با 1.3 مگاپیکسل را ثبت نماید.
  • رزولیشنی که در هنگام تصویربرداری توسط وب کم C110 برای ثبت تصاویر ایجاد می شود، 1.3 مگاپیکسل است ولی می توان به صورت نرم افزاری ارتقا پیدا می کند.
  • تصاویر با کیفیت ثبت می شود.
    رزولیشن عکس ها تا 1024*768 بالا می رود و می توانید به راحتی آن ها را با دوستانتان در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  • برقراری تماس های تصویری به صورت کاملا واضح
    می توانید به راحتی با دیگران تماس ویدیویی و تصویری با کیفیت مناسب ایجاد کنید.
  • میکروفون داخلی با قابلیت تکنولوژی RightSound و حذف نویز
    میکروفون داخلی در این وب کم می تواند نویز را کاهش داده و از بین ببرد تا ارتباط های ویدیویی واضح تر و نویز کمتری داشته باشند. این میکروفون از تکنولوژی های به روز برای این کار استفاده می کند.

درباره شرکت Logitech

شرکت Logitech یک شرکت سوئیسی است. این شرکت محصولاتی را تولید و طراحی می کند که بر نوآوری و کیفیت تمرکز دارند. لاجیتک در سال 1981 در لوزان سوئیس تاسیس شد و به سرعت گسترش پیدا کرد. این شرکت با طراحی وسایل جانبی کامپیوتر خلاقانه، جزء اولین ها در صنعت کامپیوتر مانند موس های بی سیم مادون قرمز، گوی های شست، ماوس های لیزری و غیره می باشد.

از همان روزهای اول، این شرکت، تخصص خود را در زمینه طراحی محصول و هم بالا بردن توانایی برای ارتباط با دیگر نقاط جهان، گسترش داد. شرکت لاجیتک برای این که به محصولات امروزی خود دست پیدا کند، روی این که چگونه با مشتری ارتباط برقرار کرده و با دنیای دیجیتال در تماس باشد، تمرکز کرد. Logitech طراحی را در مرکز تمام فعالیت های خود قرار داده است تا در هر بخش فعالیت خود یا محصولات، تجربیات منحصر به فرد و معنی داری را برای مشتری ایجاد کند.

Logitech با فروش در تمام کشورهای جهان، شرکت خود را در غالب شرکت طراحی چند برندی تبدیل کرده و به این ترتیب افراد مختلف را از چندین نقطه جهان با موسیقی، بازی، ویدیو و وسایل کامپیوتری دور هم جمع کرده است. از این برندها می توان Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Ultimate Ears, Jaybird, Blue Microphones و Streamlabs را نام برد.

درباره Webcam C110

وب کم Logitech C110  یکی از راه های آسان و مقرون به صرفه برای برقراری تماس ویدیویی، ضبط ویدیو یا گرفتن عکس های فوری است. از نظر ویدیو این وب کم دارای رزولیشن حداکثر 640*480 پیکسل در هنگام تماس های وب و وضوح تصویر تا 1024*768 پیکسل هنگام ضبط فیلم است. از لحاظ توانایی صوتی، در هنگام تماس های اینترنتی با ضبط ویدیو، این وب کم دارای یک میکروفون داخلی با فناوری کاهش صدا است. وب کم C110 می تواند عکس های فوری 1.3MP را بگیرد.

این وب کم با یک رابط داخلی USB2.0 به رایانه شما متصل شده و از نوع Plug-and-play است، بنابراین می توانید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید. برای نصب وب کم روی لپ تاپ، LCD با مانیتور CRT یک کلیپ جهانی و یک منوال است که می توانید به آن مراجعه کنید. با استفاده از نرم افزار Logitech Cid HD، می توانید به سرعت و به آسانی و آزادانه تماس ویدیویی برقرار کرده بدون این که نیاز به تنظیمات گیج کننده داشته باشید.

اسکرول به بالا