میانگین خرید اینترنتی در ایران و جهان

با این که مغازه ها و فروشگاه های فیزیکی، فروش بیشتری نسبت به فروشگاه های آنلاین دارند، با این حال، تعداد فروشگاه های آنلاین و خرید اینترنتی روز به روز و به طور پیوسته در حال افزایش است. که دلیل آن، راحتی و بالا بودن سرعت خرید در این فروشگاه ها است.

خرید اینترنتی در خانه
خرید اینترنتی در خانه

امروزه دستگاه های پایانه فروش یا همان دستگاه POS به یکی از ابزارهای مورد نیاز و لازم برای کسب و کارها تبدیل شده، به طوری که در برخی فروشگاه های نه چندان بزرگ، می توان شاهد وجود چندین دستگاه POS مربوط به بانک های مختلف در پیشخوان فروشگاه باشید. اگر این فروشگاه‌ها کمی به روز و به دنبال تکنولوژی‌های جدید در حوزه کسب و کارشان باشند، سعی می کنند برای تجارت خود سایتی ایجاد کرده تا مشتریان بالقوه که حوصله ماندن در ترافیک شهر و چرخ زدن در فروشگاه را ندارند و ترجیح می دهند کالای مورد نظرشان را در منزل تحویل بگیرند را نیز جذب نمایند.

 شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد، از این نیاز مردمی برای استفاده از خدمات آنلاین استفاده کرده، و میتوانید حساب صندوق قرض الحسنه خود را به دستگاه های POS متصل کنید.
اگر درباره حساب های قرض الحسنه نیز سوال دارید ما به شما مقاله تقسیم بندی صندوق های قرض الحسنه را پیشنهاد میکنیم.

کسب اطلاعات درباره میانگین خرید آنلاین در ایران و جهان به شما کمک می کند تا برای کسب و کار تجاری خود برنامه ریزی کرده و بهتر تصمیم بگیرید.

آمار میانگین خرید آنلاین


اطلاعات کافی در مورد آمارهای عمومی درباره خرید آنلاین، یک دید کلی از این صنعت را در اختیار شما قرار می دهد.
خرید آنلاین، به سرعت در حال جهانی شدن است و پیش بینی می شود که در سال ۲۰۲۰ به ۴ تریلیون بار خرید برسد. تقریبا همه مردم جهان از این خرید استقبال کرده و همان طور که در جدول زیر می بینید، میانگین خرید اینترنتی برای هر فرد خریدار در جهان به ترتیب برای کشورهای آمریکا، انگلیس، سوئد، فرانسه، آلمان، ژاپن و … خواهد بود.

آمار خرید آنلاین
آمار خرید آنلاین

در واقع ۴۷% خریدها در جهان به صورت دیجیتال انجام می شود. در نمودار دیگری آمار خرید آنلاین بین خانم ها و آقایان را بررسی کرده، که طبق پیش بینی ۷۲ درصد خریداران آنلاین یک فروشگاه، خانم ها و ۶۸ درصد، آقایان هستند. در واقع هردو گروه علاقه مند به خرید آنلاین هستند، ولی نوع خرید آن ها متفاوت است. طبق آمارها در خرید آنلاین، آقایان به خرید کامپیوتر و لوازم دیجیتال و خانم ها به خرید لباس و لوازم آرایش بیشتر تمایل دارند.

خرید اینترنتی
خرید اینترنتی

آمار میانگین خرید اینترنتی از طریق گوشی همراه


اگر فکر می کنید خرید با گوشی همراه هنوز بین کاربران جا نیفتاده، باید بگوییم که ۶۷% کاربران، دیدن ویترین فروشگاه ها را از طریق گوشی هوشمند جذاب دانسته که از این تعداد ۷۷% حتی خرید خود را نهایی می کنند.

اگر در ضمن مطالعه این مقاله، سوالاتی در زمینه استفاده از نرم افزار های قرض الحسنه نیز داشته باشید؛ در این خصوص به اطلاع شما عزیزان می رسانیم که شرکت برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد، در زمره پیشروترین ها در برنامه نویسی  نرم افزار صندوق قرض الحسنه و تعاونی اعتبار می باشد که در جهت بانکداری اسلامی قدم برداشته است.

شرکت پاسارگاد در کنار این مقاله حفره های امنیتی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد

آمار میانگین خرید اینترنتی در ایران


با گذر زمان و با بیشتر شدن عدم امنیت برای خرید در فضای واقعی و فروشگاهی، به خصوص در این برهه زمانی، خریداران و فروشندگان ایرانی روز به روز بیشتر به خریدهای آنلاین روی آورده و به این ترتیب میانگین خرید اینترنتی در ایران بالاتر رفت. براساس گزارش های انجام شده در سال های اخیر می توان به این نتیجه رسید که میزان خرید از طریق اینترنت، گوشی همراه یا پایانه های فروش کالا و خدمات هر ماه نسبت به ماه قبل ۲ درصد بیشتر می شود.
خرید و فروش های حاصل از محیط آنلاین بیش از ۱۰ درصد نقدینگی کشور را پوشش می دهد. اگر در این موارد، خرید ها و تراکنش های لازم برای خدمات، پرداخت قبوض یا خرید شارژ تلفن همراه و غیره را نیز در نظر بگیریم، طبق آمار به دست آمده در ماه قبل، هر فرد بالای ۱۸ سال، بیش از ۱۶ بار خرید انجام داده است که برای هر فرد بالغ مبلغی بالای ۱۰۰ هزار تومان می باشد.

[ratings]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

با امتیاز دهی به ما در ارائه مقاله بهتر کمک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا